«Αντίο» από Φράγκο: «Τίμησα τη φανέλα μέχρι την τελευταία στιγμή»

Ένας σημαντικός κύκλος έκλεισε για την ομάδα μας αυτό το καλοκαίρι, αφού μετά από σχεδόν μια τετραετία αποχώρησε ο Ανδρέας Φράγκος. Ένας ποδοσφαιριστής που φόρεσε τα ερυθρόλευκα ογδόντα φορές, μας ακολούθησε ως αρχηγός στη Β’ Κατηγορία και συνολικά έδωσε αρκετές βοήθειες.
Το «αντίο» του Φράγκου στην ομάδα μας:
«Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια σε αυτή την ομάδα, ο κύκλος μου εδώ ολοκληρώνεται. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο έντονες στιγμές, χαρές, δυσκολίες και εμπειρίες που θα με συνοδεύουν για πάντα.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κόσμο της ομάδας για την αγάπη, τη στήριξη και τον σεβασμό που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια. Παράλληλα, ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κ.Δημήτρη Λάζο, που με εμπιστεύτηκε και πίστεψε σε εμένα από την πρώτη στιγμή.
Ο περσινός υποβιβασμός ήταν από τις πιο δύσκολες στιγμές που έζησα εδώ. Τότε ένιωσα ότι η θέση μου ήταν να παραμείνω και να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει εκεί που ανήκει, στην Α’ Κατηγορία. Είμαι περήφανος και ευγνώμων που καταφέραμε όλοι μαζί να πετύχουμε αυτόν τον στόχο.
Φεύγω με το κεφάλι ψηλά, γνωρίζοντας ότι έδωσα τα πάντα για αυτή την ομάδα και ότι τίμησα τη φανέλα μέχρι την τελευταία στιγμή. Σας ευχαριστώ για όλα. Η αγάπη και οι αναμνήσεις που παίρνω μαζί μου θα με συνοδεύουν για πάντα».




