Πάρης Ανδρέου: «Πρόθεσή μας να παίζουμε μόνοι μας στο “Αμμόχωστος”»

Εφ’ όλης της ύλης τοποθέτηση για τον προγραμματισμό και τα ανοιχτά μέτωπα ενόψει της νέας σεζόν πραγματοποίησε ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας, Πάρης Ανδρέου. Σε δηλώσεις που παραχώρησε στην ιστοσελίδα kerkida.net, ο διοικητικός ηγέτης του σωματείου άνοιξε τα χαρτιά του για το φλέγον ζήτημα των μεταγραφών, την πορεία της οικονομικής εκστρατείας και της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας, καθώς και για τα βελτιωτικά έργα που δρομολογούνται στο γήπεδο. Παράλληλα, ξεκαθάρισε τη σταθερή επιδίωξη της διοίκησης ώστε η ομάδα να αγωνίζεται αποκλειστικά μόνη της στη φυσική της έδρα.
Ακολουθεί αυτούσιο το ρεπορτάζ:
Ο πρόεδρος της Νέας Σαλαμίνας, Πάρης Ανδρέου μίλησε στην ιστοσελίδα μας για όλα όσα αφορούν την ομάδα στον προγραμματισμό της νέας σεζόν, τους χορηγούς, την προσπάθεια εξεύρεσης επενδυτών, τα βελτιωτικά έργα, την πρόθεση της ομάδας να παίζει μόνη στο “Αμμόχωστος”.
Για τις μεταγραφές: “Ο προγραμματισμός συνεχίζεται και γίνονται πολλές επαφές με ποδοσφαιριστές. Ο Νεόφυτος Λάρκου δουλεύει, πυρετωδώς. Έρχονται πολλές προτάσεις που αξιολογούνται. Είναι δύσκολη η περίοδος του Ιούλη γιατί οι ποδοσφαιριστές έχουν ψηλές απαιτήσεις. Θέλει υπομονή για να κλείσουμε τους παίκτες που θέλουμε στα οικονομικά δεδομένα. Ακόμα δεν υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο. Ψάχνουμε παίκτες σε όλες τις θέσεις εκτός του τερματοφύλακα. Συγκεκριμένα 10 με 11 θέσεις. Η προετοιμασία θα γίνει στις 19 με 29 του Ιούλη στην Πολωνία. Η πρώτη προπόνηση θα γίνει στις 16 Ιούλη όπου θα γίνει και η παρουσίαση των ποδοσφαιριστών”
Για τα οικονομικά και τους χορηγούς: “Η οικονομική εκστρατεία συνεχίζεται εντατικά. Είμαστε κοντά στο στόχο των 350 χιλιάδων. Χρειάζεται ακόμα περισσότερη στήριξη από τον κόσμο για να τα καταφέρουμε . Ξεκίνησε η προπώληση και καλούμε τον κόσμο να ανταποκριθεί. ΟΙ πρώτες ενδείξεις είναι θετικές. Φιλοδοξούμε να φτάσουμε ως τα 1500 εισιτήρια διαρκείας. Υπάρχουν νέες συνεργασίες με τους χορηγούς. Με αρκετούς αυξήθηκε η χορηγία. Γίνονται επαφές για τον Μέγα Χορηγό. Για ονομασία του γηπέδου και φανέλες. Βρισκόμαστε σε επαφές με αρκετούς οργανισμούς. Θα συνεχίσει η συνεργασία με την Vitex υπό άλλο καθεστώς”.
Για την εξεύρεση επενδυτών: “Δεν υπάρχει κάτι νεότερο ακόμα με επενδυτές. Έχουμε κάποιες επαφές. Είμαστε προσηλωμένοι στον στόχο να βρούμε επενδυτές”.
Για τα βελτιωτικά έργα στο γήπεδο: “Βρισκόμαστε σε συνομιλίες με τον ΚΟΑ και περιμένουμε άδεια εξουσιοδότησης και το 2027 αναμένουμε να ξεκινήσουν τα πρώτα έργα, Γίνονται ήδη όμως αρκετά βελτιωτικά έργο. Γίνονται επΙδιορθώσεις στα αποδυτήρια, στην μπουτίκ και θα γίνει και νέα αίθουσα διασκέψεων υψηλών προδιαγραφών”.
Για το “Αμμόχωστος”: Η πρόθεση μας είναι να είμαστε η μόνη ομάδα που θα παίζει στο “Αμμόχωστος”.



